Jobba hos Älmhult Trafikskola AB

Bli en del av Älmhult Trafikskola – Vi söker Passionerade Trafiklärare

Hos Älmhult Trafikskola värdesätter vi passion, engagemang och professionalism. Vi söker efter trafiklärare som delar vår entusiasm för att forma kommande generationer av förare. Vi är övertygade om att en engagerad lärare spelar en avgörande roll i att skapa framgångsrika förare.

Vår Vision: Skapa En Lärandemiljö Med Kvalitet och Trygghet

Vi strävar efter att inte bara erbjuda högkvalitativ trafikutbildning utan också att skapa en trygg och inspirerande miljö för våra elever. Vi tror på att främja en säker, ansvarsfull och kompetent förarutbildning för att göra vägarna säkrare för alla.

Vad Vi Söker:

• En passion för att utbilda och vägleda elever på deras resa mot att bli skickliga förare.

• En körkortsbehörighet för instruktörsrollen (minst B-körkort).

• En erkänd trafiklärarutbildning godkänd av Transportstyrelsen.

• Engagemang för att ständigt utveckla och anpassa undervisningsmetoder för att möta elevernas behov.

Välkommen att bli en del av Älmhult Trafikskola och vara med och forma framtida förare. Skicka ditt CV och personligt brev till info@almhulttrafikskola.se för att ansöka eller få mer information.

Tider

Receptionen: